درباره وبلاگ

کد ابزار لودینگ

ایران دانلود
فرهنگسرای اطلاعات


توجه

آدرس جدید وبلاگ

www.antil.ir

توجه



اخطار! استفاده از مطالب وبلاگ با درج لینک منبع مجاز میباشد

اشتراک گذاری

Facebook Twitter More...

نظرات شما عزیزان:

سلام
ساعت8:33---19 خرداد 1402
سلام سلام سلام
خدافظ


Admin
ساعت15:37---2 فروردين 1393
واقعا بنر رایگان میسازی؟
پاسخ: بعله میسازیم :دی


افق یاران فارس
ساعت11:32---18 بهمن 1392
سلام

عالیییییییی

به ماهم سربزنید
پاسخ: ممنونم


نفیسه
ساعت12:58---26 آبان 1392
سلام

چطوری میشه تبلیغات در لوکس بلوگ را حذف کرد

ممنون میشم جوابم و بدین

آدرس وبلاگ

Ganjiab.loxblog.com
پاسخ: والا نکنی بهتره چون وبلاگت حذف میشه


بروز دانلود
ساعت20:45---11 آذر 1391
سلام
ممنون از مطالب مفیدتون
لطفا به منم سر بزنید
موفق باشید


علوم رایانه – IT News
ساعت18:07---9 آبان 1391
سلام
دوست عزیز
وبلاگ خیلی خوبی داری
فقط خیلی دیر لود میشه
سعی کن صفحه اول وبلاگ رو سبک بکنی
به ما هم سربزن
منتظر نظرت هستم
موفق باشی


مکانی برای آشنایی با ابزارها و اخبارهای داغ دنیای فناوری
A place to learn about the world of cool gadgets and technology news
http://olomrayaneh.org


شهاب
ساعت13:28---24 خرداد 1391
سلام.من یادم نی کی تورو آد کردم اما امروز تو قسمت لینک های روزانه این اسمو دیدم و اومدم ببینم چ خبره

خوشحال میشم بم سر بزنی و تو نظر سنجی شرکت کنی

خدا حافظ
پاسخ: من سر میزنم حتما! ;)


مریم
ساعت19:59---5 خرداد 1391
سجاد جون سایتت عالیه باید یه سال فقط توش بچرخم همرو ببینم
پاسخ: هه چه باحال!


رهای نگار
ساعت19:31---13 اسفند 1390
سلام..چطوری سجاد..من همونم که الان ایدیمو داریاااا ندام
پاسخ: ممنون که به وبلاگم سر زدید...


hv
ساعت18:09---10 اسفند 1390
لینکت کردم لینکم کن
پاسخ: خوب الآن من چی رو لینک کنم؟؟؟ این سایته زدین با داداشت؟؟؟ یه مطلب میذاشتی مینوشتی توش سلام حداقل...


kyu jong
ساعت16:16---26 بهمن 1390
با تو کاری ندارم...........

های ملت این پیامک تصادفی چقدر باحاله

باتو نبودم هاااااااااا
پاسخ: چی شد؟ با من کاری نداری؟ ینی چی؟ :-?


shahab
ساعت17:12---16 بهمن 1390
salam bebakhshi dir j dadam tabadole linkam movafegham mano ba esme Ahang va Tasvir link kon

iman
ساعت20:38---11 بهمن 1390
linket kaaaaaaaaaaaaaaardam

nobate to e
پاسخ: سایت شما دارای مشکل میباشد و تبادل لینک امکان پذیر نیست!


shahinsarvco
ساعت2:01---10 بهمن 1390
salam .

shoma dar shahinsarvco.loxblog.com link shode id amma site sherkat linke site shoma nist
پاسخ: متشکرم که سر زدید.


رهــا(دخـــــــــــتران شــــرقی)
ساعت20:42---7 بهمن 1390



آوریــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــن
پاسخ: :?


دخــــــــــــتران شــــــــــرقی
ساعت20:16---7 بهمن 1390
اینمـــــــــــــــــــ میذارمــــ با اون یکی آدرســـ
پاسخ: آدرس هاتو تبلیغ میکنی؟ خوبه منم بیام وبت تبلیغ کنم برم؟


دخــــــــــــتران شــــــــــرقی
ساعت20:14---7 بهمن 1390
سلامـــــــ...خوبی؟؟؟؟

آورینـــ..مطالب خوبییییی بووود

اینا همه اون چیزایی بود که من بت یاد دادمـــ دیگه..آورین خوب یاد گرفتی
پاسخ: من خوبم! تو خوبی؟ آره دیگه اینا همه اون چیزایی بود که بهم یاد دادی، استاد!


Behrouz
ساعت23:50---4 بهمن 1390
سلام دوست عزيز،وبلاگ زيبا و باحالي داري.من لينكت كردم حالا منتظرم تو هم منو با عنوان احساس برتر لينك كني.ممنون
پاسخ: تبادل لینک با شما پذیرفته شد و لینک شما در وبلاگ قرار گرفت.


احمد
ساعت20:26---3 بهمن 1390
سلام

وبلاک باحالی داری منم آماده تبادل لینگم
پاسخ: خواهش میکنم بازم سر بزن...


قاصدک
ساعت20:01---3 بهمن 1390
سلام

ممنون که به کلبه ما سر زدید .

من شما رو لینک کردم با عنوان ایران دانلود امیدوارم که درست باشه .

لطفا شما هم ما رو لینک کنید ( کلبه )

مطالبتون خیلی عالی بود
پاسخ: لینک شما در سایت فعال شد. باتشکر از همکاری شما.


انشتین
ساعت13:46---1 بهمن 1390
سلام دوست عزیز اره اشتباه کرده بودم دوتا http گذاشته بودم حالا درست شد.
پاسخ: از اینکه مشکل را رفع کردید ممنونم.


sajad
ساعت8:28---1 بهمن 1390
با سلام اگه میشه با هم تبادل لینک کنیم
پاسخ: دوستان لطفا سوال نکنید! تبادل لینک هوشمند در سایت وجود دارد که کاملا بهینه برای کاهش وقت.


قصه گیسو
ساعت20:41---30 دی 1390
درودبرشما



رحلت حضرت محمد (ص) وشهادت امام حسن (ع) را

به شما وخانواده محترمتان تسلیت عرض می نمایم



قصه گیسو – سایه عمر



ایام به کامتان




پاسخ: با تشکر از نظر سازندتون...


ali
ساعت20:08---30 دی 1390
salam

mamnoon ke khabar dadin

linketoon dorost shod

bye


پاسخ: ممنون که به پیام من پاسخ دادید.


sajjad
ساعت19:19---30 دی 1390
سلام من با تبادل موافقم منو با اسم اخبار روز دنیا لینک کن بعد از لینک خبرم کن
پاسخ: ممنون که سر زدید!


ali
ساعت14:11---30 دی 1390
salam

link shodid

bye


پاسخ: شما هم لینک شدی عزیزم...


vayolent
ساعت21:46---29 دی 1390
سلام شما هم وب زیبایی داری

من با پیشنهادتون موافقم من رو با نام شهر دانلود لینک کنید و بعد بهم بگین تا شما رو لینک کنم

باز هم به وبم سر بزن من هر روز آپ می کنم اونم چند بار
پاسخ: مرسی که نظر دادی! لینکت میکنم.


mahdieh
ساعت19:40---29 دی 1390
من چیستم؟

لبخند پر ملامت پاییزی غروب در جستجوی شب

که یک شبنم فتاده به چنگ شب حیات ، گمنام و بی نشان

در آرزوی سر زدن آفتاب مرگ
پاسخ: ممنون که باز سر زدی!


sohaib
ساعت17:31---29 دی 1390
salam

mamnoon k behem saar zadi

mano baحرف دلlink kon

link kardi khabaram kon k ba che onvani linket konam

merc

by
پاسخ: از اینکه وقت گذاشتی و سر زدی ممنونم.


گه ل
ساعت16:15---29 دی 1390
از سر زدنتون در وبلاگم خیلی خوش وقتم من با لینک ایران دانلود لینکتون کردم شما هم اگه دوست داشتین منو با نام گه ل ( تفریحی ) لینکم کنید با تشکر
پاسخ: خوش وقتی؟!؟ :? :-))


مینا
ساعت11:33---29 دی 1390
سلام میسی ک سرزدی ممنون نظر لطفتونه وب شما هم قشنگ و خاصه موفق باشی همیشه


پاسخ: ممنون که لینکم کردی منم شما رو لینک کردم.


باران
ساعت19:10---28 دی 1390
جذابه!!
پاسخ: ممنون!


دانلود بیست و یک
ساعت11:48---28 دی 1390
salam be ham kar mohtaram.



babate tabadol link peygham gozashte boudid



kash tozihate weblog ra mikhandid.



bale tamayol be tabadol link hast ama mikhahid dar kodam bakhsh link shavid?



lotfan ye sari be ma bezanid va tozihat ra bekhanid
پاسخ: چه توضیحاتی گذاشتی؟ خوب لینک کن دیگه!


sonita
ساعت18:37---27 دی 1390
عزیزم من شما رو لینک کردم

توسط لینک هوشمند خودمو لینک کردم اما نمی دونم چرا لینکو ندیدمممممممم

خودت درستش کن دیگهپاسخ: باید لینکتو تایید میکردم که تایید کردم. موفق باشید!


mehr
ساعت15:00---27 دی 1390
سام

لينكمو به تاييد.
پاسخ: لینک شما تایید شد.


شهاب
ساعت13:47---27 دی 1390
سلام.وبلاگ خوبی داری آپم سر بزن در مورد تبادل لینکم موافقم اما وقت ندارم لینکت کنم خودت لینک کن بد تو هوشمند


پاسخ: حتما لینک شما فعال خواهد شد.


elaheh
ساعت13:35---27 دی 1390
سلام لينكت كردم ..تو هم منو با عنوان eli banu و آدرسه http://elibanu.loxblog.com لينكم كن بازم بهم سر بزن...
پاسخ: لینک وبلاگ شما در سایت فعال شد!


هستي
ساعت21:49---25 دی 1390
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$$_____________________________$$

$$_____________________________$$

$$_________$$$$$$$$$$__________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$___________$$$$$$____________$$

$$_________$$$$$$$$$$__________$$

$$_____________________________$$

$$_____________________________$$

$$______$$$$$_______$$$$$______$$

$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$

$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$

$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$

$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$

$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$

$$________$$$$$$$$$$$$$________$$

$$__________$$$$$$$$$__________$$

$$___________$$$$$$$___________$$

$$____________$$$$$____________$$

$$_____________$$$_____________$$

$$______________$______________$$

$$_____________________________$$

$$_____________________________$$

$$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$

$$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$

$$______$$$$$$_____$$$$$$______$$

$$________$$$$$$$$$$$$$________$$

$$__________$$$$$$$$$__________$$

$$_____________________________$$

$$_____________________________$$

عزيزم آپم...

درضمن وبلاگ زيبا و جذابي داري..

من شما رو لينك كردم

خوشحال مي شم بتونيم با هم تبادل لينك داشته باشيم...

اگه با نظرم موافق بودي منو با نام قر و قاطي لينك كن و بهم خبر بده...

آرزومند آرزوهايت (هستي)


پاسخ: سلام، دوست من شما لینک شدید.


غزال
ساعت12:52---12 دی 1390
وب توهم جالب بود

مر230 اومدی :*
پاسخ: آخ چه بوس محکمی!


ali
ساعت17:27---13 مهر 1390
salam dooste man

doos daram bat tabadole baner dashte basham age mishe bia vebam va yeki az baneraye mano gharar bede tu vebloget bad linke banereto bede ta bezaram mer3

byeeeeeee
پاسخ: از اینکه به ما سر زدید ممنونم.


محمد رضا
ساعت19:42---2 مهر 1390
سلام

منم لینکت کردم
پاسخ: از اینکه با ما تبادل لینک کردید ممنونم.


راهنما
ساعت18:30---31 شهريور 1390
لینک شما تائید شد. موفقتر باشید.
پاسخ: امیدوارم شما نیز موفق باشید.


مهدي
ساعت17:06---30 شهريور 1390
دوست عزيز لينك شديد.با تشكر
پاسخ: از همکاری شما متشکرم.


RezaR2
ساعت16:33---28 شهريور 1390
با چه عنوانی لینکت کنم
پاسخ: ایران دانلود! :D


doran
ساعت18:19---26 شهريور 1390
salam merci ke be veblage man sar zadi man vase tabadole link amadeam rasti veblake khobi dariپاسخ: باز هم سر بزن.

ارسلان
ساعت10:20---26 شهريور 1390
وبلاگ قشنگي داري دستت درد نكنه از اينكه منو لينك كردي
پاسخ: من شما رو لینک نکردم! :-o


پویا
ساعت3:06---25 شهريور 1390
سلام دوست عزیز.وبلاگت خیلی خوبه.من با کمال افتخار شمارو لینک میکنم شما هم اگه لایق دونستید من رو با نام امیرالمومنین لینک کنید
پاسخ: لینک شما هم ثبت شد.


armin
ساعت20:12---24 شهريور 1390
دوستیابی در طرحی متفاوت.

حتما سر بزنید.

www.homo.LXB.irپاسخ: موفق باشید.


d007
ساعت19:55---24 شهريور 1390
سلام.وبلاگی با حالی داری.یه سری هم به من بزن.

((اموزش درورس اول دبیرستان))
پاسخ: از اینکه وقتی گذاشتید و به ما سر زدید ممنون.


امیر مهدی
ساعت22:07---22 شهريور 1390
سلام لینک کردم.منو لینک کن .موفق باشی
پاسخ: شما هم لینک شدید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


توسط glassy



صفحات سایت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : ایران دانلود